viernes, 23 de noviembre de 2012

INGLÉS INFANTIL


Hello everyone!!!
We are learning the difference between boy and girl.


                                                          This is a girl 



This is a boy 



We are also studying the difference between happy and sad.
Here you are some useful videos to watch at home.
Enjoy!!! 



Have fun with Cookie monster and Epi ;) 
Sesame Street. 

                                           
                                                    





15 comentarios:

  1. kevin
    laura megusto los vidios que pusistes

    ResponderEliminar
  2. Laura me a encantado el blog Judith

    ResponderEliminar
  3. ¡Bienvenido al blog Kevin! :)

    Laura

    ResponderEliminar
  4. I'm happy if you read the blog! :)

    Thank you Judith

    Laura

    ResponderEliminar
  5. He visto el vidio que te a pedido alexandru Judith

    ResponderEliminar
  6. me a encantado mucho de diana

    ResponderEliminar
  7. Laura me gusta el vidio de los animales Judith

    ResponderEliminar
  8. Judith y Diana bienvenidas al blog!!
    Hasta mañana!!!

    Laura

    ResponderEliminar
  9. Laura me encanto los videos mucho claro y el blog!! Un saludo Miruna3A

    ResponderEliminar
  10. laura me encanto los videos claro y el blog!!! Un saludo tu alumna Miruna 3A

    ResponderEliminar
  11. Hello Miruna!
    Welcome to the blog! :)
    bye bye!
    Laura

    ResponderEliminar
  12. Hello Laura. Con estos videos y Links estoy ayudando very much a my brother de three years a study English. Thank You. Good Bye.
    Abraham 3ºB.

    ResponderEliminar
  13. Hola Laura me encanta los videos que pones un abrazo David de 3-B









    ResponderEliminar
  14. Hello David!!
    Thank you very much!! :)

    Laura

    ResponderEliminar
  15. Hello David!!
    Thank you very much :)

    Laura

    ResponderEliminar